Hei és una aventura point-and-click amb molts puzles i un estil artístic únic i caòtic. Seràs capaç d'arribar al final?

Acompanya en Hei, un ésser amb aparença humanoide, en aquesta aventura per trobar l'arbre sagrat. Quatre nivells diferents, cada un amb les seves peculiaritats. Coneix una gran varietat de personatges pintorescos.

Disponible a Steam, App Store i Google Play.

Informació addicional:

  • Data de publicació: 4 d'abril de 2019

  • Principal inspiració: Machinarium (Amanita Design) i Boombang (5ants)

  • Desenvolupament: El personatge de Hei neix l'any 2013 un dia que estava enfadat i vaig decidir posar-me a dibuixar per relaxar-me. A partir d'aquell dibuix van sorgir més i més, fins a arribar a tenir bastants pàgines en una petita llibreta. Jo llavors encara no sabia que em volia dedicar a fer videojocs pel que aquesta llibreta es va quedar en un calaix durant una bona temporada. No va ser fins a l'any 2014 que ja ho tenia clar i va néixer la idea de donar vida a aquells dibuixos d'en Hei que havia fet. Que per cert, el nom de Hei va sorgir més tard i té un significat literal, vol dir, "hola, sóc aquí". El significat del joc en si i de cada un dels nivells prefereixo no estripar-lo, com artista i consumidor d'art considero que cadascú interpreta una obra a la seva manera. Va ser 2015 que vaig intentar programar el joc i vaig fer l'art de tot el primer nivell. Per falta de coneixement vaig utilitzar un programa molt limitat, ja no recordo ni el nom, i em va ser impossible programar-lo. Per aquest motiu la idea va tornar a quedar apartada. L'any 2016 vaig començar a cursar el grau de Disseny i Producció de Videojocs, i estava decidit a què Hei fos el primer joc que fes. Fer un point&click sembla senzill, però té molta més feina de la que sembla pel que la meva passió es va anar apagant a poc a poc. No va ser fins a segon de carrera (2017) que tres setmanes abans del meu aniversari vaig decidir que cada 4 d'abril trauria un joc, d'aquesta manera m'obligaria a aconseguir els meus objectius. El problema van ser aquelles tres setmanes, era completament impossible fer Hei en tan poc temps i per això va néixer BLiiNK. Un cop acabat BLiiNK vaig posar-me a desenvolupar Hei. Durant una temporada vaig anar fent de mica en mica fins que sis mesos abans del 4 d'abril em vaig posar a treballar sense parar. Un cop acabat vaig penjar el joc a Steam, App Store i Google Play, sent el meu primer joc a Steam i una cosa de la qual em sentiré sempre orgullós.

  • Política de privacitat: enllaç.

  • Blanco Icono de Instagram
  • Twitter Clean
  • gmail-icon-png-4